• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Дистанційне навчання під час карантину

Ядутинська ЗОШ І-ІІІ ступенів

НАКАЗ

12.03.2020 № 22

Про запровадження карантину

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19», листа Міністерства освіти і науки України від 11.03.2020 № 1/9-154 щодо запровадження карантину для усіх типів закладів освіти, наказу Управління освіти і науки Чернігівської облдержадміністрації від 12.03.2020 № 116,наказу сектору освіти Борзнянської РДА№ 28 від 12.03.2020 року

НАКАЗУЮ:

1. Запровадити у закладі освіти карантин тривалістю три тижні — з 12 березня по 3 квітня 2020 року. Терміни карантину можуть змінитися в залежності від епідеміологічної ситуації в Україні.

2. Заборонити відвідування закладу здобувачами освіти та проведення всіх масових заходів.

3. Відмовитись від проведения та участі у масових заходах освітнього, спортивного та мистецько-розважального характеру в приміщенні школи та на території закладу освіти, зокрема проведения спартакіад, змагань, конкурсів , виставок, концертів.

4. Забезпечити інформування здобувачів освіти та працівників школи щодо заходів запобігання поширення, проявів хвороби та дій у випадку захворювання.

5. Класним керівникам 1-11класів:

5.1.провести інструктажі із здобувачами освіти з питань безпеки життєдіяльності під час вимушених канікул (дотримання правил пожежної та електробезпеки, безпеки дорожнього руху, безпеки перебування на водоймищах, використання піротехніки, поводження з підозрілими предметами тощо) ;

5.2. провести роз’яснювальну роботу з батьками під підпис щодо їх відповідальності за своїх дітей на час додаткових канікул (карантину);

5.3. налагодити щоденну роботу з учителями-предметниками та вчасно подавати завдання учням у телефонному режимі та з використанням інтернет-ресурсів для самостійного опрацювання.

6. У період з 12.03.2020 року по 03.04.2020 року організувати дистанційне навчання відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 25.04.2013 №466 «Про затвердження Положення про дистанційне навчання», наказу Міністерства освіти і науки України від 14 липня 2015 № 761 «Про затвердження змін до Положення про дистанційне навчання», листа Міністерства освіти і науки України від 15.09.2015 №1/9-438 «Щодо дистанційної форми навчання загальноосвітніх навчальних закладах».

  1. Запровадити з 12.03.2020 по 03.04.2020 дистанційну роботу педагогічним працівникам закладу освіти .

  2. Вчителям-предметникам:

8.1. до 13.03.2020 р. скоригувати навчальні плани, згідно них скласти індивідуальні плани роботи на час карантину, погодити із заступником директора з навчально-виховної роботи та затвердити у директора школи;

8.2. із 06.04.2020 року по 10.04.2020 року – провести діагностичні та перевірні роботи з учнями (після нормалізації епідемічної ситуації);

8.3. обліковувати навчальні заняття у класному журналі відповідно до проведеної роботи: самостійна робота, консультативна робота, практична, лабораторна тощо після завершення карантину.

9. Упродовж робочого часу, визначеного правилами внутрішнього трудового розпорядку, працівники школи зобов’язані:

- виконувати обов’язки, передбачені трудовим договором;

- відповідати на дзвінки керівника;

- перевіряти електронну пошту та оперативно відповідати на листи;

- організувати та проводити за розпорядженням керівника навчальний процес за допомогою дистанційних технологій;

- складати або корегувати навчальні плани, готувати навчальні матеріали (презентації, стенди, плакати, дидактичний матеріал тощо), писати конспекти уроків;

- керувати дистанційним навчанням учнів.

10.Затвердити графік роботи працівників школи на час введення карантину

  1. Працівникам школи беззаперечно дотримуватися санітарно-гігєнічних заходів щодо особистої гігієни, питного режиму.

  2. Прибиральницям службових приміщень, працівникам їдальні дотримуватися протиепідеміологічних заходів, використовувати засоби дезінфікації, провести генеральне прибирання всіх приміщень, систематично проводити щоденне дворазове вологе прибирання всієї площі підлоги.

13.Скасувати проведення запланованих нарад, педрад до нормалізації епідемічної ситуації.

14. Черговому адміністратору закладу:

14.1.контролювати, як педагогічні працівники дотримуються вимог пункту 9 цього наказу та ініціювати питання щодо вжиття заходів за дотриманням режиму дистанційної роботи;

14.2. контролювати стан здоров’я працівників, обмежити доступ сторонніх осіб до закладу освіти.

14.3.забезпечити проведення комплексу робіт щодо підтримання функціонування споруд, мереж, комунікацій, а також необхідного температурного режиму в закладі освіти.

15. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Директор школи І.В.Шостак

З наказом ознайомлені:

_____________________________ ____________________________

_____________________________ _____________________________ _____________________________ ______________________________

_____________________________ ______________________________ _____________________________ ______________________________

_____________________________ _____________________________

_____________________________ _____________________________

_____________________________ _____________________________

_____________________________ _____________________________

_____________________________ _____________________________

_____________________________ _____________________________

Через карантин батьки і діти опинились у полоні своїх комфортних домівок.

Та чи є це приводом до припинення навчання?

Міністерство освіти вважає, що ні.

Гарна новина в тому, що зараз 2020 рік і людство має величезні ресурси для розв"язання такої проблеми. Це рішення – онлайн платформи для дистанційної та змішаної освіти.

Вивчаючи практики зарубіжних освітніх закладів, можна зазначити, що школи в більшості країн світу, розуміючи тенденцію зростання епідемії, поступово переходять на e-learning.

Так, значна частина Європи, Велика Британія та частина Азії вже запровадили для своїх учбових закладів освітні онлайн платформи та займаються дистанційно.

А як в Україні?

На жаль, більшість шкіл України не були готові до такого швидкого розвитку подій. Через це введення практик дистанційного навчання є дуже важким для нашої системи освіти.

Діти сидять вдома, батьки не розуміють, що з ними робити, а вчителі у розпачі – ЗНО, ДПА та підсумкові іспити ось-ось повинні були розпочатися.

Розуміючи цю тенденцію, українська онлайн-платформа для вивчення математики Global Innovative Online School винайшла рішення та запропонували усім школам України безкоштовне користування платформою на період карантину.

Вже понад 1000 шкіл з усієї країни розпочали дистанційне навчання із GIOS.

Платформа має офіційний гриф Міністерства освіти і науки України та відповідає всім стандартам шкільної програми.

Крім цього – заняття побудовані в інтерактивній формі, що дозволяє учням засвоювати навчальний матеріал більш ефективною.

Платформа працює наступним чином:

  • Кожен учень прикріплюється до вчителя.
  • Вчитель має доступ до пройдених учнем уроків і до статистик, що допомагає легко і швидко здійснювати контроль і оцінювання.
  • Крім індивідуальних статистик, вчитель має доступ до загальної статистики класу, тому легко спостерігати тенденції в класі.
  • Система сама перевіряє домашні завдання учнів, що виконані через платформу, а це економить час.
  • Вчителі також можуть розробляти свої навчальні програми у дистанційному режимі.

Організувати дистанційне навчання в змозі кожен вчитель, адже це не важко, але результативно!

Не потрібно шукати відеоуроки, розробляти схеми, вигадувати приклади розв'язку завдань, – все це вже є на платформі GIOS. Завдання складені методистами за українською програмою та схвалені МОН.

Все, що потрібно зробити вчителю – визначити термін виконання завдання для учнів.

Інша платформа Мій класс має багато русизмів та неякісний переклад з російської мови, а її навчальна частина не відповідає украінській програмі.

Цікаво, що зараз ще пропонують для початкової школи вчи.юа

Варто зазначити, що навчання онлайн має ряд переваг:

1. Навчання будь-де та будь-коли. Онлайн це зручно – все що потрібно, щоб розпочати – бажання та доступ до інтернету.

2. Доступність навчальних матеріалів. Учень отримує усі необхідні матеріали, та має змогу повернутися до них у будь-який момент. Тож проблема нестачі чи відсутності підручників та методичок зникає.

3. Зворотній зв'язок. Учень завжди має онлайн зв'язок з викладачем або репетитором, які контролюють виконання завдань та допомагають у їх розв'язанні.

4. Зручність для викладача. Вчителі або репетитори, що займаються педагогічною діяльністю дистанційно, можуть приділяти увагу більшій кількості студентів і працювати більш ефективно, витрачаючи менше часу та зусиль.

5. На радість батькам. Завдяки гейміфікації, інтерактивним урокам та контролю зі сторони вчителя - дитина поринає в процес вивчення матеріалу дуже швидко та з величезним інтересом.

Переваг онлайн-навчання можна привести багато: зростання інтересу учнів до нового цікавого методу навчання, економія ресурсів всіх учасників навчального процесу, автоматизація контролю виконання завдань тощо.

Науковий прогрес рухається із шаленою швидкістю, прогресивні країни світу поступово діджиталізуються, тому нам так само потрібно оновлюватися та рухатися вперед.

Діти сьогодні зростають у цифровому світі і для них цілком природним є цифрове середовище, яке вони використовують для отримання та обміну інформацією.

Отже, для них не є проблемою навчатися онлайн дистанційно, навпаки – це нова цікава пригода для дитини!

Тож не вагайтесь – використовуйте дистанційне навчання для своєї дитини чи класу вже зараз.

Інформація про забезпечення освітнього процесу на період карантину

в Ядутинській ЗОШ І – ІІІ ступенів

П.І.Б.

Клас

Предмет

Забезпечення освітнього процесу

Чикало В.М.

1

Facebook, Messenger, Viber, мобільний зв` язок

Шаповал А.В.

2

Viber, мобільний зв` язок, друкований роздатковий матеріал

Яроцька В.В.

3

Viber, мобільний зв` язок, зошити з друкованою основою, друкований роздатковий матеріал

Колібаба Н.І.

4

Viber, мобільний зв` язок, зошити з друкованою основою, друкований роздатковий матеріал

Петренко В.І.

5,6,8,9,11

Математика

Facebook- створено групу,телеуроки, You Tube канал МОН, мобільний

зв` язок, ЗНО-ОНЛАЙН

Леміш Т.С.

7,9-11

7,10

Фізика Математика

Facebook- створено групу,телеуроки, You Tube канал МОН, мобільний

зв` язок

Гаман О .А.

3-11

8

Інформатика

Фізика

Facebook- створено групу, мобільний зв` язок.

Шостак І.В.

9,11

Українська мова і література

Мобільний зв` язок, телеуроки, You Tube канал МОН,список рекомендованої літератури ЗНО-ОНЛАЙН

Паляничка І.В.

10

5-8

Українська мова і література

Мобільний зв` язок, телеуроки,You Tube канал МОН, список рекомендованої літератури

Ярмак О.О.

7-11

6-8

5,6

Хімія,

Географія

Біологія

Facebook, телеуроки,You Tube канал МОН, мобільний зв` язок

Набок О.І.

7-11

Біологія

Viber, телеуроки,You Tube канал МОН, мобільний зв` язок

Поправка Н.В.

9-11

5-11

Географія

Історія

Viber,телеуроки,You Tube канал МОН, мобільний зв` язок, ЗНО-ОНЛАЙН

Коваленко А.В.

5,6,8,9

5,11

Німецька мова

Англійська мова

Faceboоk,телеуроки,You Tube канал МОН, мобільний зв` язок,

Риндич Л.В.

3,4,6-10

7

7

Англійська мова

Німецька мова

Зарубіжна літер.

Телеуроки,You Tube канал МОН, мобільний зв` язок.

Башина О.О.

5-11

1-2

Зарубіжна літер.

Англійська мова

Viber, мобільний зв` язок, телеуроки, You Tube канал МОН,

Директор школи І.В.Шостак

/Files/images/5-klas-scaled-e1585740798765.jpg

/Files/images/6-klas-1536x925.jpg

/Files/images/7-klas-1536x964.jpg

/Files/images/8-klas-1536x964.jpg

/Files/images/9-klas-1536x964.jpg

/Files/images/10-klas-1536x983.jpg


/Files/images/11-klas-1536x956.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 258

Коментарi